23.12.2014

Kapusta z grzybami





Przepis umieszczę jak tylko wyjdę dziś z kuchni :) Pozdrawiam wszystkich cieplutko ...

15.03.2015
zrobiłam sobie tak długą przerwę w blogowaniu, że już dokładnie nie jestem w stanie odtworzyć przepisu, świąteczną kapustę robię na oko, raz chciałam dokładnie spisać proporcje i nawet zanotowałam je na karteczce, która w ciągu tych trzech miesięcy zaginęła :)
Zdjęcie zostawiam i przy kolejnym gotowaniu uzupełnię przepis!

Pozdrawiam wszystkich i zapewniam, że wyszłam już z kuchni i powracam do blogowania






8 komentarzy:

  1. Lubimy, wszyscy ją lubimy :))
    Wesołych Świąt Marto! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Radosnych, pełnych prawdziwej magii Świąt Bożego Narodzenia ! Pozdrawiam - M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Marto, piękna ta Twoja kapucha ! Mam nadzieję, że wyszłaś już z kuchni? ! :-)
    Wszystkiego dobrego w Nowym Roku !

    OdpowiedzUsuń
  4. Witaj, pozwoliłam sobie nominować cię do Liebster Blog Award. Więcej szczegółów tutaj: http://jatyi2psy.blogspot.com/2015/01/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie mów, że jeszcze z kuchni nie wyszłaś:)

    OdpowiedzUsuń