14.10.2014

Sałatka z buraków i fety



Sałatka bardzo prosta w przygotowaniu, a zarazem zdrowa, pożywna i smaczna. Idealna jako drugie śniadanie do pracy.

składniki:
3-4 buraki ugotowane w łupinach
1/2 kostki fety
gruby szczypior
płatki migdałów
1 łyżka płynnego miodu
oliwa z oliwek
ciemny ocet balsamiczny
sól, pieprz

Buraki obrać pokroić w talarki. Ułożyć na talerzu. Dodać pokrojoną w kostkę fetę, posypać szczypiorkiem. Skropić całość oliwą, octem i miodem. Dodać sól i pieprz. Na koniec posypać uprażonymi płatkami migdałów. Gotowe. Smacznego !




11 komentarzy:

  1. Bardzo fajny pomysł na sałatkę :)
    www.brulionspadochroniarza.pl

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam takie sałatki. Często robię podobną tylko zamiast fety dodaje ser kozi :D

    OdpowiedzUsuń
  3. koooochaaaam buraaaaki! <3 ten przepis idealny dla mnie, zapisuję i robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fetę bardzo lubię. Sałatka wygląda na pyszną:)

    OdpowiedzUsuń
  5. pyszna! uwielbiam buraki:))

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo lubię takie smaków sploty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Marto,ja wybrałam się w gości do Ciebie, a Ty pukasz do moich drzwi, o! pardon do mojego bloga.
    Zasiadam od pewnego czasu do odwiedzin ulubionych kuchni z pełnym brzuchem, bo gdy przeglądam przepisy
    głodna, to dostaję rozstroju żołądka widząc takie pyszności.
    Ja dopiero zaczynam zaprzyjaźniać się z burakami w innej postaci, zawsze lubiłam ćwikłę z chrzanem , buraczki na ciepło, ale bardzo mnie pociągają inne formy np. w postaci pięknej , aromatycznej sałatki

    OdpowiedzUsuń
  8. Wypróbowałam w poprzednim sezonie z przepisu Basi / Mozaika życia/ , fajna i do tego jeszcze mojemu M. smakuje:-) U Ciebie z dodatkiem prażonych płatków migdałów... mmmm...

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką sałatkę można porwać zdecydowanie do pracy :) duży zastrzyk energii :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Słodko-słona! Uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. ale fajny pomysł na sałatkę:)
    pozdrawiam: www.martafwkuchni.blog.pl

    OdpowiedzUsuń