6.12.2015

Muffinki czekoladowe



Cześć, mam na imię Nina. Moja mama ma ostatnio bardzo mało czasu i nie umieszcza postów, więc postanowiłam ją na trochę zastąpić. Muffinki, które są na zdjęciu upiekłam całkiem CAŁKIEM sama !!
Wyszły super, dwie ostatnie zabieram jutro do szkoły :)

składniki:
2 szklanki mąki
pół szklanki cukru
3 płaskie łyżeczki proszku do pieczenia 
3 łyżki gorzkiego kakao
tabliczka czekolady (u mnie gorzka)
pół szklanki ojeju
1 jajko
szklanka mleka

przygotowanie:
Ubijamy jajko z olejem i mlekiem, dodajemy mąkę wymieszaną z proszkiem, cukier i kakao, mieszamy. Na koniec wrzucamy pokrojoną czekoladę, która po rozpuszczeniu smakuje pysznie. Babeczki wkładamy do piekarnika, nagrzanego do 200 stopni, na 17 minut. Bardzo prosty przepis!


8 komentarzy:

  1. Wyglądają naprawdę smakowicie!!! Twoja mama ma super z taką zastępczynią-pomocnicą w domu 😀 pozdrawiam cieplutko!!

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, wyglądają na prawdę mega czekoladowo ;) Muszą być pyszne!
    http://rankiemwszystkolepsze.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. hej Nina, Janek zamierza korzystać z Twoich przepisów, muffinki wyglądają MEGA apetycznie, brawo też dla najlepszego fotografa w okolicy, całą rodziną tworzycie wspaniały zespół, monias

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo cieszą nas Twoje słowa, Jankowi kibicujemy!

      Usuń
  4. Hej , Nina ! Super, ze zastępujesz mamę. Muffiny wyglądają super apetycznie ! Pozdrów Martę :-)

    OdpowiedzUsuń